سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوزش درد بردباری را جرعه جرعه درکش که آن اساس حکمت و ثمره دانش است . [امام علی علیه السلام]
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14
< language=java>postamble();


eeePC بدون شک انقلابی در کامپیوترهای قابل حمل است که با اندازه‌ای کوچک، قیمتی مناسب و توان پردازشی قابل قبول می‌تواند به خوبی جای لپ‌تاپ 3 کیلوگرمی شما را پر کند. این دستگاه که در سری دستگاه‌های UMPC جای می‌گیرد از امکانات قابل توجهی برخوردار است.

جایگزین لپ تاپ شما
محمد امین ناهید- دنیای کامپیوترو ارتباطات
eeePC بدون شک انقلابی در کامپیوترهای قابل حمل است که با اندازه‌ای کوچک، قیمتی مناسب و توان پردازشی قابل قبول می‌تواند به خوبی جای لپ‌تاپ 3 کیلوگرمی شما را پر کند. این دستگاه که در سری دستگاه‌های UMPC جای می‌گیرد از امکانات قابل توجهی برخوردار است. وزن این مدل تنها 920 گرم است. هدف ASUS از نام‌گذاری eeePC که مخفف کلمات Easy play, Easy learn, Easy work است این بوده که این UMPC را به عنوان ساده‌ترین دستگاه کاربردی برای کاربران معرفی نماید.

eeePC 4G قطعا قوی‌ترین و یا کوچک‌ترین UMPC موجود در بازار نیست، ولی ارزان‌ترین و در عین حال به‌صرفه‌ترین UMPC موجود در بازار است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند. قیمت این دستگاه در بازار ایران 425 هزار تومان است. ASUS این مدل را در رنگ‌های سفید صدفی، مشکی، سبز کم‌رنگ، آبی آسمانی و صورتی به بازار عرضه کرده است.

این کامپیوتر کوچک از دو اسپیکر استریو فوق‌العاده با کیفیت در کنار مانیتور که ساخت شرکت Realtek هستند بهره می‌برد. در بالای مانیتور آن هم یک وب کم VGA تعبیه شده است. مانیتور این مدل 7 اینچ بوده از رزولوشن 800 در 480 برخوردار می‌باشد. کیفیت این مانیتور به نسبت اندازه نه چندان بزرگ آن قابل قبول است. باتری این دستگاه می‌تواند تا 3.5 ساعت این UMPC را روشن نگاه دارد. برای ارتباط با شبکه‌های کابلی از استاندارد Ethernet 10/100 و برای ارتباط با شبکه‌های بی‌سیم از استاندارد 802.11b/g پشتیبانی می‌نماید. صفحه کلید این کامپیوتر کوچک از ساختار استانداری برخوردار است.

دکمه های کوچک این صفحه کلید برای افرادی که از دستان بزرگ برخوردارند شاید آزار دهنده باشند.
پردازنده این UMPC ساخت اینتل بوده و در سری پردازنده‌های سلرون موبایل این شرکت جای می‌گیرد. فرکانس کاری این پردازنده 900 مگاهرتز است. رم پیش فرض تعبیه شده روی eeePC 512 مگابایت است که البته تا 2 گیگابایت هم قابل افزایش می‌باشد. بزرگ‌ترین عیب این کامپیوتر کوچک ظرفیت کم هارددیسک آن است. هارددیسک این دستگاه تنها 4 گیگابایت ظرفیت دارد. البته این هارد از نوع SSD است که نسبت به ضربه کاملا ایمن بوده و از سرعت انتقال بسیار خوبی هم برخوردار است.



  • کلمات کلیدی : لپ تاپ، ایسوس، همراه
  •  نوشته شده توسط سافت هادی در شنبه 87/9/23 و ساعت 8:29 عصر | نظرات دیگران()
    دوره ویندوز XP به پایان رسید

    دوره سیستم عامل ویندوز «ایکس پی» از روز گذشته اول جولای به طور رسمی پایان یافت و به این ترتیب از این پس امکان خرید این سیستم عامل مایکروسافت میسر نیست.



    به گزارش مهر، در پی بازنشستگی بیل گیتس بنیانگذار غول نرم افزاری دنیا اکنون نوبت به معروفترین و محبوب ترین سیستم عامل دنیا با عنوان «ویندوز ایکس پی» رسیده است تا کاربران محصولات مایکروسافت برای همیشه با آن وداع کنند.


    «ویندوز ایکس پی» طولانی ترین زمان حضور را در تاریخ نرم افزارهای شرکت ردموند به خود اختصاص داده است. به طوری که این محصول به مدت تقریبا 7 سال به عنوان یکی از محبوت ترین سیستم عاملهای دنیا شناخته می شد اما سرانجام دوره این نرم افزار و زمان وداع با آن فرا رسید.


    به طوری که از این پس کاربران مایکروسافت نمی توانند این نرم افزار را خریداری کنند و این محصول تنها به عنوان سیستم عامل از پیش نصب شده در داخل نوت بوک های کم مصرف مثل لپ تاپهای «ایسوز» حداقل تا سال 2010 قرار می گیرد اما تمام دارندگان این سیستم عامل می توانند بدون نگرانی تا سال 2014 از حمایت های مایکروسافت از این محصول برخوردار شوند.


     برخلاف «ویندوز ایکس پی» ، جانشین آن یعنی ویندوز «ویستا» که در ژانویه 2007 متولد شد از محبوبیت بسیار پایینی برخوردار است و نه مصرف کنندگان و نه تولیدکنندگان نرم افزارها و سخت افزارهای مرتبط با سیستم عاملهای ویندوز تمایلی به استفاده از آن ندارند. به طوری که «ویستا» تاکنون تنها موفق شده است در حدود 140 میلیون کپی را به فروش رساند.


    به دلیل محبوبیت بسیار پایین به این محصول مایکروسافت تصمیمم گرفته است سیستم عامل جدید خود با عنوان «ویندوز 7» را در سال 2010 عرضه کند.


    سیستم عامل ویندوز «ایکس پی» در اکتبر 2001 وارد بازار شد. 



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط سافت هادی در پنج شنبه 87/4/13 و ساعت 12:14 صبح | نظرات دیگران()

    بی شک یکی از راحت ترین و قویترین نرمافزار تبدیل فایل های صوتی نرم افزار کم حجم Acoustica-Audio-Converter-Pro میباشد .


    بهتره امتحان کنید تا راحتی کار را با این نرم افزار درک کنید . با این نرم افزار فقط با یک راست کلیک کردن بر وی فایل صوتی مورد نظر اون را میتوانید به فرمت صوتی دیگری تبدیل کنید .


    تبدیل فرمتهایی که این نرم افزار قادره انجام بده به شرح زیر میباشد:


     MP3 -> WAV, MP3 -> WMA, MP3 -> OGG
    CDA -> MP3, CDA -> WMA, CDA -> OGG
    WAV -> MP3, WAV -> OGG, WAV -> WMA
    OGG -> MP3, OGG -> WMA, OGG -> WAV


    این نرم افزار دارای یک موتور بسیار عالی و پرکیفیت 32 بیتی مبدل است که نه تنها باعث میشه که فایلهای اصلی برای تبدیل شدن در بالاترین کیفیت خود قرار بگیرن بلکه فایلهای تبدیلی خروجی نیز دارای کیفیت بسیار عالی ای باشند . این نرم افزار دارای یک audio CD ripper یکپارچه نیز هست که تنها با یک راست کلیک بر روی تراک های صوتی، اونها را به فرمتهای WAV, MP3, OGG or WMA تبدیل می کند .


    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط سافت هادی در پنج شنبه 87/4/13 و ساعت 12:2 صبح | نظرات دیگران()

    یک آنتی ویروس بسیار کوچک و کم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد و قدرتمند
    برای دانلود آن روی گزینه دانلود کلیک کنید.

     

     حجم: 276 کیلو بایت

     

     دانلود



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط سافت هادی در جمعه 87/4/7 و ساعت 5:37 عصر | نظرات دیگران()

    سلام دوستان برای دریافت دعوتنامه در وبلاگ ما عضو شوید تا در سریعترین زمان ممکن دعوتنامه دریافت کنید.

     

    سافت هادی



  • کلمات کلیدی : اینترنت
  •  نوشته شده توسط سافت هادی در دوشنبه 86/11/1 و ساعت 7:0 صبح | نظرات دیگران()
       1   2   3   4   5   >>   >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    Hesabdar XP
    غدیر منادی امامت
    برگزیده ای از دعای امام حسین (ع) در عرفه
    خیزش باور مهدوی در قرن بیست و یکم
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: سافت هادی** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا